STUUR ONS EEN EMAIL

    VEELGESTELDE VRAGEN

    Retour aanmelden kan via onze Retour Portaal. Je kunt daar zelfstandig de stappen doorlopen en een retour label downloaden. Met de retourlabel kan je het pakketje gratis afgeven bij de desbetreffende pakketdienst bij jouw in de buurt.

    Kom je er niet uit en wil je liever dat wij de retourlabel naar je mailen? Stuur dan een mail naar info@koopalles.nl met het verzoek om te retourneren. Je krijgt dan van ons een retourlabel waarmee je het pakketje af kunt geven bij de desbetreffende pakketdienst.

    Op werkdagen vóór 17:00 besteld, is de volgende dag in huis.

    Klanten in het buitenland, zoals België en Duitsland kunnen rekening houden met een levertijd van 1-3 werkdagen.

    Voor meer informatie over levertijden, ga naar de pagina Verzending & Levering.

    Als eerst vragen we je de track en trace link te bekijken. Deze ontvang je per mail na het plaatsen van een bestelling. Meestal kan je daar zien waar je pakketje zich bevind en of het onderweg is. Heb je geen mail ontvangen, dan heb je waarschijnlijk een verkeerde email doorgegeven. Anders is de mail in de spambox terecht gekomen.

    Hoewel 98% van de pakketjes op tijd worden geleverd, kan het door drukte wel eens voorkomen je bestelling 1 of 2 dagen vertraging heeft. Dit gebeurd bij minder dan 2% van alle bestellingen. Wij vragen hiervoor je begrip en beloven er alles aan te doen zodat je zo snel mogelijk je bestelling ontvangt.

    Wij vragen in dat geval nog een klein beetje geduld. Heb je meer vertraging of word je niet wijzer van de track en trace link? Neem dan contact op met ons.

    CONTACT

    Tel: (+31) 0624549218
    Email: info@koopalles.nl

    Gratis verzending
    vanaf 50,-

    Snelle reactie
    van klantenservice

    Adres: Lage Brink 64H
    7317BG Apeldoorn

    Heb je een vraag?
    Stuur ons gerust een email en we helpen je spoedig verder.